Geplaatst op Geef een reactie

Aanmelden voor Zereena

Ja, het is zover. We willen de eerste fotografen verwelkomen die belangstelling hebben om deel te nemen in het Zereena project. Binnenkort willen de we site verder optimaliseren, een aantal verbeterpunten liggen al klaar om uitgevoerd te worden. Een mooi moment om in te stappen in de fotogalerie. Deelnemen doe je door een mailtje te sturen naar info@zereena.nl

Afgelopen dinsdag heeft Eric een presentatie gegeven van zereena op de community avond van de Foto Community Waterland en uitgelegd wat de achtergrond is en wat we ermee willen bereiken. We willen een platform realiseren waar fotografen goede foto’s kunnen etaleren en aanbieden en liefhebbers en klanten fotokunst kopen kunnen. Vooral om het beheersbaar te houden kiezen we voor een opzet met een gelimiteerd aantal opties.

Graag willen we het sociale karakter van het platform benadrukken. Het sociale karakter komt onder andere naar voren bij de fotograaf en zijn/haar verhaal verteld bij de foto’s die zij/hij publiceert. Er is direct contact mogelijk tussen fotograaf en klant, de laatste kan het verhaal achter de foto horen, met onder meer de locatie en de omstandigheden en ook waarom de fotograaf deze foto aanbiedt. Dit heeft zeker meerwaarde voor een klant, zijn kunstwerk heeft een verhaal en is niet onderdeel een massaproductie. En tenslotte hebben we Social Pricing opgenomen in het pakket, de klant stelt zelf zijn prijs, overeenkomstig zijn financiële situatie vast en rekent deze af. Kortom een aansprekend pakket, waar je als fotograaf deel van kunt uitmaken.

Je kunt je aanmelden via info@zereena.nl en let even op de minimum technische kwaliteitseisen van de foto’s die instuurt. Ze moeten minimaal 74 x 54 cm zijn (de randen van 4 cm vallen af, hou daar s.v.p. rekening mee), 200 Dpi per inch hebben en een minimaal 18 MB hebben. We adviseren op er 25 op te sturen, zodat we de betere foto’s kunnen selecteren.

De betaalmodule werkt nog niet, t.z.t. kunt u uw contributie betalen voor 2020.

Ons streven is om in maart e.e.a. te verwerken, de site verder te optimaliseren en deze live te presenteren op 30 maart as.

We kijken uit naar jullie deelname in dit mooie project.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *